Videre til indhold | Videre til menunavigation

Kvalimad nyhedsbrev Ca. 1 gang om måneden.
Tilmeld dig med din e-mail.

Læs mere her.
Sektion
Du er her: Forside Forum Køkkenudstyr og teknik Kitchen Aid

Kitchen Aid

Op til Køkkenudstyr og teknik

Kitchen Aid

Skrevet af Laila Dalsgaard — Gammelt datoformat: 2011 month_sep 23 16:56

Hej Max og alle I andre læsere

Jeg har en gammel Kenwood røremaskine, som er ved at være lidt slidt efter hånden. Den har bl.a. fået en parkinson lignende sygedom, så den af og til er på vej ned i afgrunden, hvis jeg ikke lige holder øje med den, og så er der lydene... nå nok om det.

Grunden til at jeg skriver er, at jeg overvejer at købe en ny røremaskine. Nu har jeg lagt mærke til at du Max bruger en Kitchen Aid i flere af dine videoer. Jeg mener at have læst et sted at denne maskine har omkring 300W. Min mand er af den mening at jo flere watt jo bedre. (hvilket også har resulteret i, at vi i dag ejer et monster af en Foodprocessor med 1100 Watt, som brøler som en løve, hver gang man bare kigger på "On"-knappen. Ja, jeg tænker hvis den fik et par hjul, kunne den sikkert bruges som plæneklipper :) Nå...jo, ser I 300W i hans øre er aaalt for lidt. Men jeg elsker designet og så er jeg vild med, at man bl.a.  kan købe det her'sens ravioli jern som ekstra tilbehør. Spørgsmålet er så, kan den holde til noget?

Kan du Max og I andre fortælle lidt om jeres erfaringer med Kitchen Aid. Både gode og dårlige. På forhånd tak :)

Venlig hilsen

Laila

Re: Kitchen Aid

Skrevet af Max M — Gammelt datoformat: 2011 month_sep 24 01:23

Previously Laila Dalsgaard wrote:

Kan du Max og I andre fortælle lidt om jeres erfaringer med Kitchen Aid. Både gode og dårlige. På forhånd tak :)

Jeg har haft både Kenwood og Kitchen Aid. De største forskelle er udseendet og at kitchen aiden støjer lidt mindre. Den hopper heller ikke så meget rundt på bordet når der æltes dej.

Så vidt jeg husker var kenwooden lidt bedre til at ælte dej, men det er nogen år siden jeg har haft den, så det kan bare være min fantasi.

Der er ikke nogen klasseforskel på dem. Ingen klar vinder. De kan stort set det samme. Så hvis du har en masse udstyr til din Kenwood, så fortsæt med sådan en.

Ellers køb den der er pænest eller billigst. Alt efter dine præferencer :)
Baseret på Ploneboard
Handlinger tilknyttet webside
Emner
Bagning (68)
Cupcake (11)
Dessert (63)
Eksotisk (18)
Frugt (10)
Gærbrød (11)
Hovedret (11)
Julemad (20)
Kage (65)
Kød (28)
Morgenmad (5)
Sauce (22)
Snack (1)
Sous vide (2)
Stivelse (11)
Suppe (14)
Surdej (4)
Vegetar (12)

Doner penge og bliv kvalimad sponsor

Kvalimad koster penge at drive. Server, trafik, hosting, videoudstyr, mad, ingredienser osv.

Hvis du kan lide sitet er du velkommen til at dele udgifterne med mig :-D Alle beløb er velkomne, og går direkte til driften.

Seneste diskussions indlæg
Foie gras er ikke godt for dyrene ...
maxm - 2011-12-30 20:04:31
Re: Valg af indbygningsovn
Robert - 2011-12-05 18:32:49
Bageren9600 - 2011-12-05 13:38:04
Graekeren - 2011-11-25 00:36:00
Re: LISS Sifon
fnug5 - 2011-11-21 06:49:18