Kitchen Aid
Op til Køkkenudstyr og teknik
Hej Max og alle I andre læsere
Jeg har en gammel Kenwood røremaskine, som er ved at være lidt slidt efter hånden. Den har bl.a. fået en parkinson lignende sygedom, så den af og til er på vej ned i afgrunden, hvis jeg ikke lige holder øje med den, og så er der lydene... nå nok om det.
Grunden til at jeg skriver er, at jeg overvejer at købe en ny røremaskine. Nu har jeg lagt mærke til at du Max bruger en Kitchen Aid i flere af dine videoer. Jeg mener at have læst et sted at denne maskine har omkring 300W. Min mand er af den mening at jo flere watt jo bedre. (hvilket også har resulteret i, at vi i dag ejer et monster af en Foodprocessor med 1100 Watt, som brøler som en løve, hver gang man bare kigger på "On"-knappen. Ja, jeg tænker hvis den fik et par hjul, kunne den sikkert bruges som plæneklipper
Nå...jo, ser I 300W i hans øre er aaalt for lidt. Men jeg elsker designet og så er jeg vild med, at man bl.a. kan købe det her'sens ravioli jern som ekstra tilbehør. Spørgsmålet er så, kan den holde til noget?
Kan du Max og I andre fortælle lidt om jeres erfaringer med Kitchen Aid. Både gode og dårlige. På forhånd tak 
Venlig hilsen
Laila
Previously Laila Dalsgaard wrote:
Kan du Max og I andre fortælle lidt om jeres erfaringer med Kitchen Aid. Både gode og dårlige. På forhånd tak