Vitamix Blender
Op til Køkkenudstyr og teknik
Hi Max,
Igaar saa jeg en demonstration af denne blender, som baade blender og opvarmer supper, sovser med mere. Synes den ser super smart ud (omend meget stoejende) og er fristed til at koebe een - selvom de er hunde-dyre.
Har set mange fine 'reviews' af den paa nettet.
Kender du dem? og hvad synes du?
Jeg kender den ikke, så jeg kan ikke komme med en rimelig kritik af dem. Jeg har selv en warring som jeg er glad for, og en kenwood som er en del af min food processor. Men den har jeg vist ikke brugt endnu.
Jeg har haft en del blendere, og det kan i hvert fald ikke betale sig at købe de billige. Kræfterne er så store at de går i stykker.
Man alt i alt må jeg sige at jeg bruger min Bamixa håndblender meget mere en den almindelige blender. Så hvis du ikke har sådan en, så ville jeg købe den først.
Tusind tak for dit hurtige svar. Jeg spekulerede faktisk paa om det skulle vaere en Bamix eller en Vitamix. Har lige bestilt en Bamix - og glaeder mig til den.
Mange hilsner,
Annette
Previously Max M wrote:
Jeg kender den ikke, så jeg kan ikke komme med en rimelig kritik af dem. Jeg har selv en warring som jeg er glad for, og en kenwood som er en del af min food processor. Men den har jeg vist ikke brugt endnu.
Jeg har haft en del blendere, og det kan i hvert fald ikke betale sig at købe de billige. Kræfterne er så store at de går i stykker.
Man alt i alt må jeg sige at jeg bruger min Bamixa håndblender meget mere en den almindelige blender. Så hvis du ikke har sådan en, så ville jeg købe den først.