Mulighed for at støtte kvalimad økonomisk?
Op til Om www.kvalimad.dk
Mulighed for at støtte kvalimad økonomisk?
Hej Max
Jeg har med stor glæde læst mange af dine opskrifter og set dine videoer.
Naturligvis er der en række udgifter forbundet med at drive en side som kvalimad, samt at producere al den mad.
Jeg tænkte at det ville være en god idé at oprette en PayPal konto, så folk kunne donere lidt engang imellem, da man lidt leder efter en måde at vise sin påskønnelse på.
Re: Mulighed for at støtte kvalimad økonomisk?
Previously Robert Z wrote:
Hej Max
Naturligvis er der en række udgifter forbundet med at drive en side som kvalimad, samt at producere al den mad.
Jeg tænkte at det ville være en god idé at oprette en PayPal konto, så folk kunne donere lidt engang imellem, da man lidt leder efter en måde at vise sin påskønnelse på.
Det koster da lidt. Det har du ret i. Og jeg skal overveje at sætte det op. Jeg har faktisk en PayPal konto, men tænkte ikke på at nogen frivilligt ville indbetale :-S
Previously Max M wrote:
Previously Robert Z wrote:
Hej Max
Det koster da lidt. Det har du ret i. Og jeg skal overveje at sætte det op. Jeg har faktisk en PayPal konto, men tænkte ikke på at nogen frivilligt ville indbetale :-S
Jeg har nu lavet en donationsknap på siden. Tak for forslaget.
Jeg har også smidt min første donation, og vil da gerne opfordre andre, som har fået gode måltider ud af dine opskrifter, til at gøre det samme